Inlägg 710

Oj, imrgon blir det full fräs, jag ska ialf lämna Mids på dagis o sen hem o börja städa inför helgen, M jobbar ju sent så han får stoppa bomull i öronen för jag ska städa uppe o nere.
Innan lunch om allt går som det ska kommer vännen min Mäbe med Boss, det ska bli kanonul att träffa Mäbe som jag inte sett sen i somras men gudars, mammas vaffe då, äslakde stora klumpiga hund vad jag har saknat honom!
Sen efter det klockan ett kommer härliga Maggan o hämtar mig o vi ska se på lägenheten nere på Söder som jag ska fota med, ifall jag tar den/får den så vill jag ha kort för man glömmer ju alltid saker ju, tack Johanna för lån av kameran, måste ju fota Boss med ju!
Vid två ska Mids hämtas o då kommer även mamma som ska på hembesök hos en granne o ta hand om lite energier o göra lite ja, mediumforskning kan man säga.
När hon är klar tar hon med sig pojkarna till VBG o lämpar av dom där, sen har jag o MidsPids hela eftermiddagen o kvällen ihop.

Lördag, jag, M o Midas åker till Ms föräldrar i Ödeborg, JA ni läste rätt.
Saker o ting har löst sig där det skar sig o vi hoppas på det bästa =)

Jag har mycket gott omkring mig o jag tar till vara på det extra mycket nu, jag behöver det!!

Skickar mina läsare extra kramar.

Nu ska jag värma mat till M, trots allt bor vi faktiskt fortfarande under samma tak o kommer just nu bra överens så att värma upp en ICA pizza kan jag ju göra.

I will not surrender...


Tyck Till.
Postat av: Johanna

Se nu fan bara till quinna att du inte lägger min kamera på ett sånt jävla smart ställe som du lagt din egen,hihihi

2010-02-05 @ 19:41:37

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0