Inlägg 711

Bo-Henrik, min trogne vapendragare som under så många år alltid funnits vid min sida...
Du är tio år nu, hur ska jag klara mig när du är borta, finns ingen katt som du o jag tackar min lyckliga stjärna att vi fann varann, för det var vad vi gjorde.
Jag kanske hittade dig o gav dig ett hem, men du fann även mig.
Jag har aldrig älskat ett djur som jag älskar denna luggslitna lite korkade katt,
hans personlighet är inte av denna värld o han är mer mammig än alla mina tre barn tillsammans.
Men sen är han ju den största bebisen av dom alla.................


Mormor kallar honom Erik, Erik med läspen.
Hade han kunnat prata, hade han läspat säger mormor och jag tror fan hon har rätt...


Tyck Till.
Postat av: Johanna

hahaha Zomie han skulle också läspa. Jag är bara så jävla säker på det så jag nästan kan höra honom sitta och läspa och prata när han sitter inne i sopskåpet och myser. Eller när han står å drar den lille i huvet på Isac ---ligg nu sssssstilla Issssac. Jag lovar det kommer inte göra ont hahahaha

2010-02-05 @ 19:39:35
Postat av: Anonym

Johanna:

Aaaaaaaaaaaaahahahaaa fyfan din pervo katt!!!!

Så jävla fult =)

2010-02-06 @ 11:15:01

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0