Inlägg 713

God morgon, god förmiddag?
Ja, det är ganska fint väder ute o vi ska till Ödeborg idag.
M är på träning o kommer om 45 minuter, här sitter jag i pyjamas, brillor o slarvig tofs.
Mäh kanske dags att göra sig klar?
Midas har jag lagt men han verkar inte vilja somna, men ger honom en stund till, han gråter ju inte...

Dags att sätta på fejset, mao sminka sig.

Tja!

(M o Midas myste igår)


Ni kan aldrig gissa vad som hände mig.
Det bor en kvinna med en typ vuxen son nere i rtappen som nu när jag skulle släppa ut Bosse hade öppet dörren så Bosse smet in där in till henne, och hon visste ju vad han hette och sa att 80 % av tiden Bosse är ute så är han inne hos henne o får mat, hon sa till MEJ : Att ja han heter Bosse....
Ja, jag vet det sa jag han är MIN katt o nästa ggn han är hos dig så kom gärna upp o säg till mej för han har ett hem, han får mat HEMMA han bor INTE här hos dej.

Då blev hon skitsur o typ gapade att ja då kanske du ska se efter honom lite bättre istället för att bli irriterad på MEJ sen smällde hon igen dörren...

Om jag släpper ut min katt nere UTE så räknar väl jag med att det är där han är och inte inne hos henne, är det mitt fel då att hon släpper in min katt hos henne o ger honom mat ?

Men vafan ska det vara OK att bara ta in andras katter hur som helst, en katt med halsband som ser frisk o välmående ut, hur fan kan folk tycka att det är okej att bara släppa in o mata? Min katt kanske har allergier o får specialfoder eller vad fan som helst...

Men det spelar snart ingen roll eftersom när jag flyttar, så flyttar Bosse.

ÅH jag är så arg!!!


Tyck Till.
Postat av: vintageRetroPrinsessa



Vilken sur kärring.

Man släpper väl inte in andras katter :(

så vidare man ve att nån inte är bortrest och man sett katten ute flera dagen alone :(

knäppgök :)



Ha det finast kram

2010-02-06 @ 22:25:57
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Ulle

hmm...så irriterande...och de där tanterna tror att dom är snälla när dom gör så och vill säkert ha beröm...Hoppas hon inte tar in honom mer bara... en katt kan ju faktist "flytta".... har jag varit med om...Mormor gav alltid en av mina katter mat och släppte in honom och till slut ville han inte komma hem..:-( Men han bor ju i närheten i allafall:-) och nu har vi två som VILL bo hemma haha:-)

2010-02-07 @ 16:02:42
Postat av: miggs

Vintage:

Ja jag vet inte vad som hände där men jag hoppas hon ger katten i min katt from nu :-/

Kraam



Ulee: Ja faktiskt finns det katter som flyttar o jag vill ha kvar Bosse ju, men jag får hoppas att hon förstod mig nu men man vet aldrig med vissa!!

2010-02-07 @ 20:30:10

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0