Inlägg 718

Igår på dagen blevjag så himla trött, det var som om nån slog mig i skallen med en spikbräda, luften gick ur mig totalt. Jag passade på att sova när Midas vilade middag men blev inte ett dugg piggare, sen började jag få ont i mina leder, ryggslut o nacken, alltså verkligen DUNKANDE smärta ont. Jag tog en alvedon o ett bad men nej, det hjälpte inte. Sov en stund till på eftermiddagen men var helt väck, matt o snurrig. Som omjag skulle ramla ihop bara. När kvällen kom var jag helt slut, jag frös o låg på soffan med täcke o dubbla ullfiltar men FRÖS ändå, tog en varm dusch men hjäpte inte sen somnade jag ialf, M o barnen hade redan somnat.
Vaknade till runt 23, skrev att jag hade värk o frös o ont i skallen på facebook när nån kommenterade
-Det låter som svinflunsan...
Jag googlade o hittade en lista på symtom o jag hade typ alla symtom, ringde sjukvårdsupllysningen för första ggn i mitt liv o hon sa samma sak hon hade straka misstankar om att det var svinflunsan...
Fick inte så mycket mer tips än att vila o hålla koll på febern o dricka mycket o äta alvedon.

Nus ka jag ta på Midas o gå med honom till dagis sen ska jag hem o halvdö.

Stackars mej buuhu!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0