Inlägg 719

Ja, jag ska bara meddel att jag har INTE svinflunsan utan det var nog bara en vanlig flunsa som satt i typ en dag ? Jag är fortfarande väldigt trött men har inte ont i kroppen eller huvudet längre men min mage är INTE att leka med, har inte haft matlust på ca 48 timmar, fick i mig lite sallad igår men inte ens det var välkommet för magen.
Men, kanske loosar ett par kilon på kuppen vilket inte skadar mej nånstans, jag har ju lite att ta av om man säger så...

Jag fick lägenheten nere på Söder, jag är jätteglad för det men samtidigt känns det jävligt jobbigt o lite ledsamt, jag ville ju aldrig att det skulle bli såhär jag o M skulle ju leva ihop för alltid o vara fina föräldrar till Midas o en bra familj för mina pojkar. Nu har det fallerat o jag kan aldrig i min värld förstå hur det kunde gå såhär lång. VARFÖR tog vi inte bättre hand om varann eller var mer rädda om kärleken vi faktiskt i grund o botten har.

Vissa dagar hatar vi varann, för ca 2 år sedan var det passion när vi bråkade, nu känner man isen i luften o vi vill bara kräkas galla på varandras existens. Flytten är bra för oss båda, hälsosam liksom men det känns tungt i hjärtat likväl som jag vet att jag aldrig kommer bli lämnad ensam med Midas eller att han ALLTID kommer finnas där för honom eller mina pojkar så kan det vara en trygghet i sig...
Men, jag gör detta med lättat hjärta, det som varit mellan oss sista 6 månaderna har tagit för mycket energi, jag har tappat så mycket av mig själv i allting men jag tror det kan bli bra för jag kommer nog hitta mej själv igen för det behöver jag, mina barn behöver mig.

Så, snart ska det åkas till Rusta o Bauhaus för att handlas färg o tapeter till lägenheten den behöver målas från topp till botten ÖVERALLT.

Det bästa är att badrummet som är ganska litet ska målas ljus ljust rosa... Åh så sött! Jag ska ljust rosa väggar o cerise matta på golvet , cerice duschdraperi o cerice badlakan. Så tjejjigt som det bara går, YAY!! Länhre än så har jag knappt kommit. Men mysigt kommer jag få hemma, det vet jag ialf.

Nus ka jag gå ner med Midas han har visst tråkigt på övervåningen.... Ja, det finns ju två rum fullt med leksaker, vad i all världen ska man hitta på ??


Tyck Till.
Postat av: Jennie

hoppas det blir bra för er allihopa, ibland kan det ju vara det bästa. även om det känns tungt och tråkigt.



rosa badrum låter underbart :D

2010-02-10 @ 12:13:44
URL: http://diverseord.blogspot.com
Postat av: miggs

Jennie: Ja, jag ser framåt =)



Rosa blir aldrig fel =)

2010-02-10 @ 12:19:01
Postat av: vintageRetroPrinsessa



Man ska alltid följa sitt hjärta .

Och passar men ej i hop är det bättre man lever livet på sitt egna håll :)

Ensam är starkast sägs det ju och du är start therese :)



Massa kramar och lycka till med allt nu :)

2010-02-11 @ 14:44:20
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: E

Det viktigaste är att DU hittar DEJ,gör du det(vilket du kommer såklart) så kommer det andra av sig själv sen.

DU behöver få det DU är värd också glöm ALDRIG bort dig själv i allt!



Kram

2010-02-11 @ 22:08:02

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0