Inlägg 721

Jag fick en kommentar om mitt förrförra inlägg jag väljer att inte piblicera den men kan dela med mig lite av innehållet, tex att jag ska sluta vara så förbannat stolt och kanske be om hjälp, bryta ihop en stund sen gå vidare. Ja, ungefär så.
Jag kan väl hålla med om att jag är förbannat stolt o jävligt envis, speciellt när det gäller att be om hjälp Men jag ber om hjälp men den ber jag bara mina allra allra närmaste om tex mamma eller Marielle. Dom vet saker som många av er aldrig får veta o dom har jag bett om hjälp faktiskt flera ggr senaste tiden o dom ställer upp i vått o torrt. Jag litar på dom, dom litar på mig men det finns inte fler jag litar så blint på, jag är så rädd att få nej om jag frågar någon annan.
Och jag tänker inte bryta ihop liggandes i en pöl av tårar o snor, för det är inte jag. Jag blir ledsen o gråter om nån sårar mig med ord eller när jag känner mig sviken. Men jag gråter en stund sen går det över, att BRYTA tillhör mig inte, det finns inte i mig liksom. Så, nog om det....

Nu till helt annat, jag har ialf dammat av o torkat av för M ska visst STORSTÄDA i helgen ? What ?
Så jag får väl ge honom en kickstart ialf så det inte bli föör mycket att göra ni vet ju hur vissa karlar är :-)
Så nu ska jag o Midas gå upp o bässa o lägga in den rena tvätten sen ska vi packa för om nån timme kommer mamma o efter lunchrasten kommer barnen då åker vi mot Nossebro! Fan vad jag längtar...


Vi hörs.
Puss

 




Tyck Till.
Postat av: Clara

Du ber om hjälp när du känner att du vill/behöver det. Och du verkar ha fina människor runt omkring dig.Som din mamma te x. Som bett dig komma. Man får hjälp i själen utan att behöva prata också ibland genom att bara ha fina vänner kring sig. Som är din hjälp till att inte bryta ihop. Även om det känns så ibland. Kärleken/livet är tufft.

2010-02-12 @ 10:15:32
Postat av: Johanna

Jag har skrivit om den här kommentaren 10 gånger tror jag. Allt bara för att jag ska få med alltingen som jag vill ha sagt. Men jag får lixom inte till det. Jag har skrivit om hur mycket jag tycker om dig och bryr mig om dig osv. Sen så skrev jag om att du alltid kan lita på mig och att jag alltid kommer att ställa upp på dig oavsett vad det gäller. Och sen skrev jag att jag alltid finns här om det är något som du behöver eller behöver hjälp med. Sen va det nått om att jag är ju en relativ ny vän men det är dock en vän som e beredd att offra nått för att du ska få det bra. Ja, nått sånt va det. Du vet vart jag finns och va fan inte rädd att fråga om hjälp oavsett vad det gäller,allright!!



kram kram



2010-02-14 @ 14:11:50
Postat av: miggs

Clara: Ja, man vet att man har underbara folk o vänner omkring sig som visar att dom finns vilket i sig betyder massor o ger en styrka. Och jag hoppas att jag kan finnas för domen dag som dom finns för mej nu, tack för dina visa ord =)



Johanna: Men min nyfunna ängel, jag vet allt du skrev nu det känns i hjärtat att du är en riktig vän o jag finns för dej såsom du finns för mej. Sweetiiie <3

2010-02-14 @ 20:18:20
Postat av: Clara

Det är Löööönch. :) Ibland kan jag också faktiskt vara ganska vis. :P Hoppas du hade en kanon helg hos mor din. Iofs verkar det så, med tanke på vad du skrivit i din blogg. :P

2010-02-14 @ 21:24:53

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0