Inlägg 722

Nu har vi varit hos mamma några timmar och det har varit kanon! Jag har sovit ett par timmar, underbart att få somna utan att vakna till en massa måsten! Och jag börjar bli väldigt trött men det är nog för att jag har börjat koppla av och spänningarna släpper lite i taget. Jag ska inte sitta här och tycka synd om mig själv eller försöka få massa sympati av er eller någon annan men jag mår faktiskt inte så bra om jag känner efter faktiskt. Och det känns lite bättre att skriva ner vissa saker. Jag och M är inga ovänner nu, vi har börjat släppa en massa och kan prata utan bråk iaf just nu det är ju positivt.... När jag kollade min face för en stund sen hade jag fått ett mail av en gammal vän som erbjöd sig hjälp att passa barn eller något annat... Detta är en tjej jag var kompis med i skolan förr och sen har hon bott i norge men tack vare face fick vi kontakt igen och nu bor hon med sina barn i uddevalla! Och bara de orden, att hon vill hjälpa betyder så mycket! Jag blir så glad:). Nu ska snart iaf mina stora pojkar bada och i morgon ska dom och mamma hitta på något äventyr kanske badhuset. Får se om jag hänger med och sitter på kanten eller plaskar med Midas. Jag hoppas ni alla har en trevlig kväll och jag lovar er att den glada halvroliga Terez kommer tillbaka, vi måste bara ha tålamod! Puss och kram

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0