Inlägg 724

Boy oh boy vilken fantastisk helg jag o barnen har haft, det har varit så underbart att vara hos mamma, i hennes sällskap o pratat o ventilerat o hon bara finns där, hon är utan tvekan min ängel på jorden!

Igårkväll åkte jag till Vara i gott sällskap, jag drack ett par öl o blev lite tipsy, mycket skratt o härliga samtal som kändes kanon, en bit av gamla goa Terez kom fram en stund o det var ballt att känna av henne igen, så TACK till de berörda ♥

 

Nu har jag bunkrat upp med kuddar i sängen o ska kolla å KEXET Joel Kinnaman i snabba cash, imorgon ska jag ta tag i saker som måstes ta tag i för att börja min nya resa i livet.

Ha en härlig kväll.


Tyck Till.
Postat av: vintageRetroPrinsessa



kikar in och önskar dig en toppen dag



kram

2010-02-15 @ 11:30:09
URL: http://bambii.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0