Inlägg 727

Ja, nu har pojkarna gått til skolan med mammas nybakta bröd o varm mjölk i  magen, ryggisarna packade o långpallingar under termobyxorna.
Midas o jag softar fortfranade i jamasarna, klockan är ju bara 8:10, fan vad gott o slippa stressa. TJusningen men att vara NÄSTAN arbetslös, jag slipper stressa upp 5 varje morgon, kasta in Midas på dagis halv sju för att sen hämta honom halv sex, hem, laga mat, städa. tvätta, diska, hinna vara mamma, hnna vara människa. Nu får man kanske ta vara på det istället, jag är hemma varje dag när mina barn kommer hem, jag har tid att tvätta städa o baka bröd. Så det så =) Jag tror jag sagt nåt sånthär förut ??

Igår satt jag o fyllde på min Spotifylista, jag var tvungen. Musik är mitt balsam för själen o jag är inne i en mycket blandad period allt från Leona Lewis till Lisa Ekdahl, så mycket texter som påverkar mig på olika sätt, jag älskar musik kan jag säga, vissa låtar får mej att tänka, vissa gråta men nån får mej att le så ja, det är BRA med musik!

Jag måste hitta min kamera, jag fattar inte var det har blivit av, kanske den dyker upp när jag packar ?

Ha en fab dag mina kära läsare (58 unika läsare igår)

Vadå 58 stycken ? Hur kan det finnas femtiåtta människor som vill läsa mina halvmöggliga blogg....
Men tack, ni är söta som kikar in !!

 

 

Lämna gärna en kommentar då o då ;-)


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0