Inlägg 728

Dagen har kommit o gått, kvällen likaså just nu flyter mina dagar bara ihop som en seg massa, jag vet inte men det känns som jag liksom står utanför min kropp på nåt sätt, jag vet att jag egentligen har tusen saker att ta tag i, ringa nta hyresvärden, skriva kontrakt, ringa försäkringskassan, ringa skola o dagis, köpa frg, börja måla, kolla över ekonomin, packa, skruva ihop möbler.. Ja ni fattar själva. Men jag får liksom inte igång kickstarten på nåt sätt. Men jag ska göra en lista nu, imorgon på vad jag SKA göra och inom en viss tid, göra en sak varke dag, packa en låda varje dag osv...
En del av mig vill ju liksom inte härifrån heller, jag älskar denna lägenheten, jag älskar tanken som fanns bakom den o känslan som vi hade när vi flyttade in här, men nu blickar vi framåt o jag ska fixa allting, jag behöver bara nån som puttar mig utför klippan.

Nattcigg sen en Ipren sen sömn, hoppas jag.






Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0