Inlägg 729

Heeeeeeeeej på er!
Idag har vart en himla bra dag, efter pojkarna gått till skolan vaknade Midisen o jag var trött som en åkersork, men då vaknade M o skulle se OS så jag fick nana i nästan två timmar till, vilket jag behövde!

Jannie ringde o ville komma hit på besök men jaaaaaaaaaa vad glad jag blev!
Så hon kom o jag tvättade under tiden men vi hann allt med att gå till ICA i den förbannade (Svordomar) Snön, alltså varför, VARFÖR kan den inte bara börja försvinna nu, sen min trehjulingvagn med plastdäck är väl inte så himla rustad för 7 meter snö heller... Perfekt sommarvagn, USEL vintervagn. Men vi kom ialf hem o började med middagen. Jannie fick göra maten hon lagar så god mat. Köttbullar, pottar o gräddsås med lingon. GAH!

Imorgon blir det dagis för Midas o jag ska väl börja packa lite smått det måste ju börjas med NÅNGÅNG :-P

Lördag ska jag ha tjejkväll med Anki o Susanne, vi ska äta tacopaj o dricka ett par Mojitos o spela spel, M åker med Midas till sina päronhela helgen så jag har bara de stora hemma så fredagkväll ska vi tre ha MYSPYSkväll med tecknade filmer o GODIS!

Fått skrivit lite jobbitder idag med ett par veckor framöver, känns gott att ha lite jobb ialf. Alla bäckar små!

Ha en fab kväll.



Jannie o jag, dec 09

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0