Inlägg 731

Idag har jag vart vaken 6:15 med Midas, vid halv tio somnade han igen o jag fick en blund på soffan. Jag har sovit sjukt dåligt senaste tiden vilket jag INTE är van vid så man är lite gäspig.
Anyhoo, fick ialf dragit upp M o ner med honom o Midas till Willys o handlat o Yehay jag fick massor för typ 1400 pix, det enda som fattas är lite pasta, konserver o kött som jag handlar på Maxi.

Så, jag fick ett infall, så nu är jag svarthårig igen, det var läängesen jag var det så ja, helt NYTT är det ju inte men lite nytt i burret skadar ingen =)

Lagar min goda ris/kyckling/sås/ost gratäng nu sen ska jag o mina stora killar ha MYSPYSkväll för M O Midas har ätk till Ödeborg över helgen.

Tjejmiddag imorrn YAY! Men innan dess till stan med pojkarna som jag lovat Donken o en sväng till BR o Lindex!

Ha en superbra kväll.

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0