Inlägg 737

Ja, idag har en kär gammal kompis varit här på fika, henne hittade jag igen tack vare Facebook så det är bra ibland =) Vi har inte setts set jag typ var 13 år skulle jag tro, så vi har suttit i mitt kök nu sen ca nio i morses o druckit the/kaffe o pratat om allt mellan himmel o jord, riktigt roligt!

Midas är på dagis, pojkarna har ju lov vilket märks, herre finns ju INGET att göra om man inte får spela dator eller har en kompis att leka med, skrämmande vilken dålig fantasi barnen har idag... Jag såg i morses när jag gick till ICA vääärdlsen snövallar perfektaför att bygga snöhyddor o tunnlar o hade jag vart barn hade jag kastat mig in i det direkt, men kändes väl sisådär att göra slag i saken när man snart är 30...

Har försökt att få tag i min nya hyresvärd vilket inte är det lättaste, han har bara hemtelefon (!) o jag har inte velat ringa typ på kvällningen men jag får nog chansa sent i eftermiddag/kväll på att ringa om jag nu ska få tag i honom, har ringt flera ggr på förmiidag o under dagen men får inget svar så ja, jag får testa ikväll man hoppas ju att nån är hemma då ialf =)

Ja, jag har även fått en soffa nu, en naturvit bäddsoffa, fick av hon som var här på fika idag, hon skulle ändå göra sig av med den o det bästa är att det är en bäddsoffa. Och hon skulle inget ha för den heller o den var hel o fräsch så TACK, där sparade jag dom pengarna!! Med lite mysiga härliga kuddar i filtar kommer den göra sig himla bra i mitt nya vardagsrum.

Nu ska jag läsa lite bloggar, jag städade redan 8 i morses så i eftermiddag kan jag busa med Midas innan middagsdags, låter kanon!

I veckan/helgen kommer mamma vi ska packa lite, vara i lägenheten o fixa så det känns kanoners.

Hoppas ni har det bra trots all SNÖ...
Jo apropå snö jag fick värdlens träningspass påväg till dagis, dom har inte ens PLOGAT på ggnvägen det är typ upptrampat bara vilket är fan helt sjukt, sen fattar jag att det är mycket att ploga o få bort över hela stan men ska vi vänta till sist bara för att vi bor längst upp i norra stan ?? Men, friskis o svettis kan slänga sig i väggen, vill man få lite exttamuskler o ett träningspass så kan man bara ge sig ut med barnvagn uppe på Dalaberg...

Ta vara på solen, den kom fram nyss hos oss!


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0