Inlägg 741

Jag fick låta vagenn stå hemma i morses, jag bar Midas till dagis vilket gick ganska bra han är ju inte så tung o dagis ligger inte många meter bort. Mest jobbigt var ilskan mot kommunen som SKITER i denna delen av stan, eller ja ganska många delar av stan vad jag förstått. Dom plogar inte ens inne i själva stan heller vilket är så dålig stil så man skäms!

Jag har fortfarande inte hittat min kamera, vilket jag är lite ledsen för jag vill ta kort på barnen, filma Midas när han pratar vilket han gör en heldel nu men den kanske dyker upp när jag packar o ska flytta.

Idag tvättar jag, pojkarna har hjälpt mig idag o dom har dammsugit efter sig i köket, dom har lerat med såndär ekologisk typ rymdsandlera o den smular ganska bra, den är ungerfär som blöt fin sand men mjuk. MEn dom dammsög även hallen o halva storarummet, sen fick jag hjälp ner i tvättstugan o dom tryckte på knappar o sorterade tvätt, för detta åfr dom såklart en peng, Duktiga killar man har ♥

 

På fredag ska jag på lite äventyr, det ska bli så roligt!

Ha en fin dag,har ni sol så ta vara på den, det kommer jag göra med en kort promenad sen =)

tagen 2006


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0