Inlägg 742

Tack ni 4 av mina ca 60 läsare (dagligen) som kommenterade o Johanna mitt lilla KEX jag skriver allti ibland, men jag ringer ju fan ofta ju, roligare så =)

Jaha vad jag har jag att berätta idag då ?
Jo, inatt har jag sovit som en liten griiiis inatt för första ggn på vääldigt länge o ja, inatt hade pojkarna en kompis här som sov över o dom låg uppe o pratade till ialf efter elva så jag tänkte dom skulle sova lite xtra idag. Vosst HALV SJU vaknade dom, o dom kunde ju inte hålla normalt röstläge så dom väckte Midas sju (han sover gärna ett tag på morron) så jag var sådär nöjd o sen fick jag chans att vila medans Midas käkade välling men då blev jag ju störd 600 ggr av 600 oliak frågor.... Men sen blev jag på bättre humör ialf o gav barnen frukost o började plocka här hemma, så jag har bäddat o plockat undadn, torkat av lite överallt. Ska bara dammsuga o fixa med disken innan vi åker sen. Marcus mamma kommer o passar Midas medans jag o pojkarna åker med bussen till VBG, o innan det har jag lovat dom McDonken.

Så det blir bara jag o Midas torsd.fred när M jobbar men det är ju hur coolt som helst då kan vi mysa o busa =)

Fredag kväll ska jag iväg på ett litet äventyr, jag ska hem till en gaaammal tjejkompis från Edet på middag, hon har efter många om o men flyttat hit till Uddevalla nu med hennes två barn o vi har inte setts på säkert 10 år så det ska bli underbart roligt, vi kunde alltid skratta o toka oss ihop förr o det lär nog INTE ha ändrat sej, så det ser jag fram emot sjukt mycket! Så får gå förbi bolaget sen o haffa en flaska rött o ta med.

Nu ska jag disken o dammsugaren o försöka fått sminkat mej lite o hitta nåt i garderoben.
O kanske packa till pojkarna, är det en idé ?

Ha en FABULÖS dag!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0