Inlägg 743

Idag har jag vart hemma med min lille skruttesnutt. Midas har haft hosta sen igår morses o vart ganska snörig så det blev att vara hemma fraån dagis men det gör mej nada, den ungen är så jävla helgo så jag hade aldrig velat missa idag med honom =)

Ja, fan jag har väl inte så mycket att skriva om egentligen. Sitter med kaffekoppen nu, blir att jobba inatt vettu o för att inte riskera att sitta o snarka vid ett bord med dreggel från mungipan får jag hälla i mig kaffe...

Imorgon blir det äventyr!

Tjyss på er. Har nån sett min kamera elle ??


Tyck Till.
Postat av: sofia

Ja de e kul o läsa din me:) är dessutom lite sugen på dina naglar som du gör :) Ja fast hon e kanske ingen bebis längre ^^, Men alla skaffar ju hej villt å sugen blir man :)

2010-02-25 @ 20:24:26
URL: http://fiiialiiia.bloggplatsen.se
Postat av: vintageRetroPrinsessa



Hoppas att du hittar kameran och att ni snabbt kryar på dig :)



Tänkte å en sak hömtar aldrig pappen banen ?

Dom stora barnens pappa :)



kram

2010-02-27 @ 12:56:18
URL: http://bambii.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0