Inlägg 744

Ja, med risk för att låta som en BAD MOMMY är jag glad att mina stora fislappar är hos deras pappa dessa dagar för jag har blivit TOKFÖRKYLD. Vet inte om det beror på att jag vart borta på ICA igårkväll o det var snorkallt o blåste isande snö eller om Midas smittade mig. Han däremot är sämre idag min lille skrutt för han har feber o han snorar o hostar den stackaren men tack o lov är han ganska glad o medgörlig ändå.

Nu har jag petat i mej Ipren o ska lägga mej på soffan under täcket o dö en stund, Midas har somnat.
Så mitt äventyr ikväll är inställt.

Så det blir att päsa med filmer o thé o frukt ikväll. Gött så man blir frisk!

Trist men så äre.

Puss på er


Tyck Till.
Postat av: Cim

Usch, det känns som om alla är sjuka nu! Inte konstigt med tanke på vädret kanske... Krya på dig iaf!

Jag ska ha inflyttningsfest i slutet av mars, hade varit kul om du hängde på Marre dit!

Kram!

2010-03-01 @ 12:55:41
URL: http://citasha.blogg.se/
Postat av: clara

Hoppas allt är bra med dig! :)

2010-03-01 @ 20:49:48

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0