Inlägg 656

Men vart tar dagarna vägen, dom går superfort nu ju tycker ialf jag :-P
Idag har jag städat, sovit o sen tog jag, M med oss Midas i pulka bort till ICA o handlade lite smått till middagen.
Det var superskönt att komma ut i friska luften o på väg dit bestämde jag att vi måste köpa varsina par med termobraller, ialf om vi ska klara denna vintern för det är något vi faktiskt INTE äger nån av oss, fråga mej inte varför ??

Nu har vi ätit gott IGEN och snart ska vi alla se Harry Potter som går på TV blir lagom tills Midas lagt sig så kan man sitta o bara mysa.


Jag är fan lycklig =)

Tyck Till.
Postat av: vintageretroprinsessa

Eller så kör man ull underställ fryser man aldrig i :)



Happy new year till er alla

2010-01-02 @ 21:27:06
URL: http://bambii.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0