Inlägg 657

Nu sitter jag o väntar på att två rätter på mitt café ska bli klart o passar på att köra ett inlägg. Jag har legat uppe i söngen o kikat SATC avsnitt, något jag aldrig never ever kan tröttna på o M börjar tro att jag är smått galen.. Hm ? Och ja, apropå M så har två spjälar i hans madrass gett med sig för ett tag sedan så det har varit som en liten krater strax under huvudänden på hans säng men idag fick jag, kwinnan i huset nog av kratern så jag fick fram hammare och gled (eller ja, mer ålade) mej in snyggt o smidigt under sängen och bankade in dom rackarna igen dock gick ena spjälans spikmojjänger inte in så jag fick ner o rota i vår INTE organiserade verktygslåda efter ens kruv, upp igen o smidigt ålandes under så skruvade jag fast den, och den ställningen var INTE direkt givande men nu jäklar sitter det som berget så varesig man har 3 ungar hoppandes i sängen eller kuddkrig eller pyjamasparty eller vad man vill så håller det ialf för det mesta!

Börjar känna mig lite snorig o dann så det blir att krypa ner under täcket snart o få sig lite sömn.


Sov gott läsare, vilka ni nu än är :-P

Piaze out

 


Bosse fiskar efter ostbågar :-P Han ÄLSKAR ostbågar..

 


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0