Inlägg 659

Ja, jag har ett par saker att ta upp i detta inlägg och jag börjar med sak ETT

Denna bilden på fantastiska Sarah Jessica Parker så har hon en YBERSNYGG svart säkert svindyr skräddarsydd kappa och tanken slog mig, ÄR det den kappan hon har i nästnäst sista avsnittet av SATC, dom har varit på begravning avsnittet SPLAT! hon och Miranda står och bråkar om Carries Paris-resa, hon har UNDERBARA svarta Manolo Blahnikstövlar och en svart YBERSNYGG kappa på sig, och jag tror fan minsann det är den kappan, för som alla STAC fans vet så får SJP behålla alla designerkläder från serien.. Det är ingen omöjliget =)
Jag vet kanske inget roligt vetande men för ett inbitet STAC fan som jag så är det lite av ett i-landsproblem att undra sånahär saker.







Sen har jag undrat över en annan sak, ni vet vissa stora bloggerskors husdjur, ja dom har ju lite speciella namn. Englas katter heter Gucci och Armani, Kenzas hund heter Armani och Gizmolinas katt heter Gucci...
Ja, behöver jag säga mer ?

Min katt heter däremot Bo-Henrik AKA Bosse och det är fan svårt att toppa :-D

HA en FAB dag, nu ska jag fortsätta hinka Chai thé


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0