Inlägg 664

Fyfan, det kliar i fingrarna nu...

luisgtkdsngvfodsöhg'fdpohd säger jag bara.


Ja jag vet jag har redan en massa heels som aldrig blir använda och bla bla bla för när ska JAG queen off mysbraller o slitna tunikor o raggosckar använda domhär då ?
JA, kanske när jag får för mej att göra mej fin till våren när man ska ta första ölen på årets första uteservering i stan eller när man ska på nåt bröllop eller ja, ni vet...

Men fan, byrån då ? Nog för att jag har ett JOBB these days betyder det inte att jag skiter pengar tyvärr.

Ahjuste, jag har ju barn med som ska försörjas, ibland glömmer jag det när jag ser sånahär skor, attans banan...

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0