Inlägg 667

Hej på er mina söta läsare.
Jag vet min update har legat på is men jag har liksom inte haft så värst mycket att blogga om och igår var det en sån härlig mysdag så jag var bara med min familj.
Idag har det ialf kommit ÄNNU mera snö o det är så mysigt, dock SNORKALLT men det finns inget dåligt väder bara...ja, ni vet resten.

Jag somnade runt halv tre inatt, först låg jag uppe i dängen med datorn på magen o kollade klipp på you tube hur man gör naglar, jag vet ju ungefär hur man gör men lite mer kött på benen skadar ju ingen. Sen låg jag o kikade sidor med saker, jämförde priser, skrev lista på vad jag behöver osv så ja, startskottet har ialf avlossats och det ska bli himla roligt att köra igång. Jag kommer köra med GELE så bilden i inlägget innan stämmer inte eftersom det är akrylgrejjer så att alla är med på båten liksom.

Jag fick ialf en låång sovmorgon till elva, underbart tack för det kära sambo <3
Barnen är ute o leker, M o Midas sover o jag sitter här...

Middagen idag blir blodpudding o fläsk, MUMS!!
Måste bort till ICA om en stund o köpa mjölk o lingonsylt.

Ha en FAB dag.


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0