Inlägg 668

Idag har jag beställt lite nagelprylar, tippar i vitt o transp. mallar att bygga utan tipp, filar (filer) glitterdust två färger, buffrar, nagelbandsolja... ja det var väl det :-P

Gick på ca 200 men det r saker jag måste ha o det är billigare att beställa online än att köpa ute, vissa saker måste jag ju  köpa tex på en salong o ja, det går loss på en del så det var värt att beställa :-)

Måste ju ha prylar att köra igång med ju, hur ska det annars gå? Och ja, på sikt kanske jag tjänar en liten hacka så det får jag ju igen senare (om jag har tur)
Fan jag vill ha mina saker NU så jag kan tuta o köra....
Ohwell, det kommer ialf snart.

Fan klockan är midnatt, M somnade efter halva filmen som vi absoluuut skulle se ihop, haha så kan det gå:-P

Nu ska jag ta en nattcigg, säga god natt till min älskade lillasyster sen sova gott.
Imorgon ska M iväg med grabbgänget o bada tunna, dricka pilsner o ja, bada tunna :-/
Så det blir chickflicks för hela slanten imorgon kväll =)

God natt på er

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0