Inlägg 669

Pust, har kommit hem från ICA för en stund sedan, jag, Midas, Marre o Maddes voffar gick dit bort. Jag skulle ju ha Hostmedecin till Midisen o Marre var snäll o gjorde mig sällskap :-P
Midas har inte sovit middag alls idag så på vägen hem var han supertrött och han är ju inte rikgit bra så det var dubbel dos av trötthet men nu somnade han för en stund sedan ialf som gott var!

Har kört 4 maskiner tvätt med, pojkarna ska ju till deras pappa imorgon så rena kläder är ju rätt bra att ha. Och ja, vi med ju...
Har kollar runt lite efter en ny säng till Midas o jag hittade lite på IKEA som JAG ialf skulle vilja se i hasn rum, men vi får se =) Sött var det ialf och en ny säng behöver han Lillefis börjar ju bli stor liksom.

 

Nu blir det att lyssna på FUGEES på spotify o värma ärtsoppa till middag.

 

Tjyss!!


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0