Inlägg 670

Bjussar på lite kort från kvällen =)


Midassäger MIN till allt nu, eller det låter mer som moin på hans dialekt men ja, alla fattar ju vad han menar.
Här är det tydligen min nya MP3 som plötsligt blivit hans :-)


Idag är jag så fräsch o pigg att jag nog inte vet vart jag ska göra av mej själv...

Pojkarna spelade lite dator, dom har en halvtimme var på kvällen OM dom uppfört sig under dagen, jag är ju så förbenat konsekvent (stavas?) o bla bla bla haha!

Midas vill gärna bli körd av Linus som blir körd av Midas om ni fattar hur jag menar eller ?

Ja, jag bjuder på en dagens, för jag är så het...

Tischa snodd,lånad,stulen whatever av mamma
Brallor från Halens (världens goaste bralls...)
Barfota

Jag slår Engla med HÄSTLÄNGDER vad gäller hemmamyskläder ;-)
Ironic yes indeed.
Nu ska jag vika tvätt.


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0