Inlägg 672

Ja, fan vad man kan missuppfatta då, men tur man ialf kan be om ursäkt när man faktiskt gör ett misstag, det är det inte alla som kan och fröken HARKEL kan ju bara ta och hålla käften tycker jag.
Du vet inte ett skit ändå... Ja, jag skriver det här för jag vet att du läser här.

Nu var det över o nu går vi över till annat.

Idag vaknade jag på den sämsta sidan av sängen och mitt humör var totalt HEMSKT o ja, de flesta i hushållet fick sig en känga när jag dundrade ner för trappen som ett åskmoln men M var ialf spåass smart att han inte snappade upp mitt ilskna mutter o lät mej vara, pojkarna fick deras frukostflingor ILSKET upphällda i skålarna idag o sockret glömde jag men dom var lika smarta som M att strunta i att fråga efter det utan åt snällt deras arga frukostflingor utan socker i tysthet. Det är ialf en väldigt bra sak med mina stora killar dom VET när dom INTE ska prata med mamma, tur man lärt dom nåt ialf under åren :-P
Men, nu efter en stund i ensamhet efter Midas lagt sig (galenpannan som alltid får mej att skratta) M sover o pojkarna är ute med kompisar så är humöret absolut bättre tack o lov fyfan för att vara ett åskmoln!
Nu sitter jag med en HINK chai lattethé och kollar the hillsmaraton på MTV.
Yes.

Ha en underbar dag =)
Kommer maila er som ville ha lösen o det till låsta bloggen senare under dagen och om nån annan vill ha nytt lösen till den så maila mig på

[email protected]

Tyck Till.
Postat av: Johanna

Men gulle då inte ska du va så ilsken,tänk på hjärtat vet du hihi men lite kul e det att läsa om dina ilska jävla flingor haha . Du får ta efter mig,jag e "aldrig" arg HAHAHAHAHA. Hoppas allt e bra annars,måste ses snart!!

Kram kram

2010-01-09 @ 19:28:03
Postat av: vintageretroprinsessa

Mailar dog nu :)

Klart jag vill följa låste bloggen :)



ha en kanon söndag



kärlek mamma J

2010-01-10 @ 19:14:23
URL: http://bambii.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0