Inlägg 673

Jag har haft en skitbra dag, faktiskt =)
Frugan vart uttråkad så hon ville dra till Torp, sagt o gjort det gjorde vi o jag handlade bara mat men sånt behövs ju alltid =)

Tja, sen har alla barnen badat o hoppat i pyjamasen, ätit lördagsgodis o ja hela det biten sen somnade dom gott alla tre, mina fina ungar alltså. Underbara dom är <3

Jag har jagat iväg M till Mackan som jobbar här i stan så jag kunde få se Paradise Hotel XL ifred, han kan ALDRIG vara tyst när jag ser såna program o lölja sig så jag blir putt så för allas bästa så är han där o jag här!

Ska bränna ut en film snart jag ska lägga mej uppe o kika på, kanske blir det en chickflick men vi får se!

Tja, det var det jag hade.

Piz

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0