Inlägg 674

Ja, jag fick mitt i natten den smarta roliga idén att göra ett VIDEOINLÄGG mitt allra första nånsin så lite premiär är det och det är supertjejjigt och superfånigt säkert men jag ger ialf ett sminktips på sotade turkos/svarta ögon som nån av er kanske finner intressant.
Jag håller nu på att ladda upp det på you tube bara för att kunna lägga upp det här så jag ska tvätta av mej mitt mästerverk nu o hoppa i pyjamasen, övertröttheten börjar gå över i trötthet...

Men det jag ska visa ser ialf ut såhär när det är klart

 

Jaha batteriet DOG medans klippet laddades upp så jag får kirra detta i morgon för NU är jag så trött så jag snart stupar.

 

 

Hajje


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0