Inlägg 678

Idag har vart en chillarns dag men Anki ringde mig o frågade om jag ville åka med ut till Torp, ja men absolut =)
Så vid tre kom hon så jag o Midas åkte med henne ut, de stora var hos kompisar o vi skulle inte vara borta så länge o det var gott att komma ifrån väggarna lite =)
Anki köpte lite kläder, en platt/locktång o skor o jag fick faktiskt en tröjja från Gina, en helt vanlig basic av Anki som var mysig o jag älskar färgen!
Så hittade jag skorna jag ska köpa nästa vecka när kassan är lite större, jag är KÄR o det bästa är att dom är på REA wooho!
Väl hemma väntade en sambo o han stod för maten idag så ja, efter middag nattades en TRÖTT Midas o jag somnade en timme på soffan (host host)

Nu tar vi kvällen o jag ska se The Hangover sen, den är sjukt rolig!
Bjuder på lite nya pics ialf

Tjyss


Dagens jag, brunsotade ögon =)

Lukas tyckte jag var så fin så han ville fota mig. Så söt han är =)

Vackra Anki

SKitdålig bild o mina strumpor tar fan upp allt men här är dom, my new lovers....
12 cm klack o en hel massa kärlek

Min top från Gina, ja 3 nya plagg därifrån på 3 dagar är inte dumt alls :-)

 

Nu ska jag ta en cigg sen blir det att vänta in Paradise Hotel, smask!


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0