Inlägg 679

idag har jag mest chillat o jobbat, Midas har vart bara undrbar hela dagen o pojkarna ja dom har knappt synts till dom har ful´lt upp med kompisar o stjärtlappsåkning osv.
Sen i eftermiddags fick jag ett ryck när jag städade uppe att möblera om i sovrummet till det vi hade förut det trivdes jag bättre med, M med tror jag. Det var så jobbigt att ha dörren precis vid huvudet typ...
Jaja, nu ska jag bädda ner mej på divanen o se en film, jag är inte så sleepy än.

Imogron ska jag lägga upp ett klipp hur jag får stora glamourlockar med hjälpa av en helt avnligt plattång, det vill ni INTE missa =)

Pussar!

Hittade en Loppa i sängen <3

 

Mja, jag gjorde bara snabbt idag med plattången men ni ser på ett ungefär hur det kan bli ialf.

Och ni ser inte hur trött jag ser ut... Usch


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0