Inlägg 680

Bloggar från mobilen nu vilket fungerar bra och måste göras när ens mor lever stenålder utan dator! Ja som sagt jag är hos mamma nu, det är gott att få komma iväg ibland och hitta nya krafter vilket jag mer än mest behöver just nu. Mina stora pojkar lämnade jag hos deras pappa och dom var saknade iaf så jag lämnade dom med lättat hjärta fast ja, ändå saknar man ju dom hela tiden men dom behöver vara där och vad jag fatta det som hade dom saknat sin pappa och de övriga :) och min mormor är även här och stannar med över helgen så vi har det supermysigt! Midas lever livet och är som vanligt underbara men lite trots har börjat visa sig emellanåt men det hör ju liksom till! Så idag blir det promenad i snön och sen gör min mormor middag, så jävla gott! Jag saknar ändå M och Bosse men i morgon blir det hem till stan igen. Men tills dess ska jag njuta och ta vara på dagen. Önskar er alla en underbar lördag!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0