Inlägg 681

God morgon på er! Idag sov vi länge allihop, mormor var inte alls van att vakna halv tio så hon var lite bekymrad men tyckte det var väldigt gott att få sova:) Igår var en underbar dag jag fick sova länge, sen på dagen fick jag en massage av min mamma (som är massör för den som missat det) och sen åt vi mormors underbara mat och jag bara mådde jävligt bra. Mamma, Midas och jag tog en promenad i snön när kvällen kom, det var gott som tusan och Midas utforskade allt som gick så det tog en stund att gå ett varv men känslan av att inte ha ett dugg bråttom är ganska härlig! Idag blir det hemfärd, ska plocka upp pojkarna på vägen och tja, hem till uddevalla igen. Så vi hörs senare.

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0