Inlägg 682

God kvällen på er. Har varit hemma ganska länge nu så det har förtärts Pizza och ett par dumle (FAAN) och umgåtts med familjen. Midas badar nu och jag sitter på toastolen o bloggar. HAn pratar med sina badleksaker o herre vad han grejjar. HAn har börjat prata en helde, upprepar ord tex hallå, stövel, strumpa, där, här, munnen, näsa, osv osv.. HAn har tom under helgen sagt : Där är mamma!
Jaha minsann och nej, sabba inget med att tänak det lät bara så utan han SA det. Mitt begåva<de lilla barn satte ihop TRE ord =) Kanske ingen geniknöl men rätt smart!

Ja, nåt barn hade ju karvat lite o Ms ganska dyra storarumsbord och det var på ett par ställen o efter det vart fler ggr förut så är det ju med all rätt man tröttnar. Lukas har vid ett tillfälle skrapat med tänderna mot kanten, det har målats med bläckpenna och hackats i med en gaffel och nu, karvat bort småbitar typ längs kanten.. Bordet gick loss på nästan 5000 spänn så ja, trött o less blir man. Linus hade erkänt under helgen hemma hos sin far så straff nr ett är ingen dator sen får vi diskutera mer vad vi kan göra för att han ska lära sig lite vett.. UNGAR!!

M kom hem idag, han var hos en kompis igår o drack några öl o på samma ställe fanns en kille som är ganska känd för att slåss o ja, se på fan M fick sig en plingare igår så ögonbrynet har spräckt fast upp mot pannan så det blir ett rejält ärr där sen, jag VILL att M anmäler men han ville inte, han orkade inte med det som blir men men... Det får han avgöra själv jag blir bara så ARG för killen i fråga är småbarnspappa nu och man tänkte ju att han på NÅT sätt hade vuxit till sej lite men nej.. Fucking asshole!

M ligger o vilar nu jag tror han fått en lätt hjärnskakning så ja, han får vara o hoppas att huvudvärken släppt imorgon ialf så han kanske kan jobba annars är det liggläge som gäller.

Lägger upp bilder senare från kameran ialf.

Må fina fisken

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0