Inlägg 683

Måndag kväll, fått i oss tjyttfärssås o pasta till middag. Svärfar kom ner en sväng o ville se Ms jack o höra hur det var med honom. Då passa jag på att snarka till i soffan en timme, dom hade ju varann att umgås med liksom :-P

Haft en eldig diskussion med min 7 åring som tyckte att en vass kniv och vårt vardagsrumsbord (som va DYRT) skulle komma bra överens. Det gjorde dom INTE.

Midas har gått runt innan badet och ropat BAJS o eftersom hans hy är lite torr fick han några droppar olja i, denne flaska fick han tag i när jag jagade ren pyjamas o gjorde välling så ett par droppar blev en halv flaska barnolja i vattnet, men ungen lär inte bli så torr nu ialf, Hoppas jag.

Nus over ialf barn nr 3, barn nr 1 har ätit upp sin middag vid denna tid och barn nr 2 är hos grannkompisen.

Jag ska fly till ICA o köpa en flska cola på sambons begäran som använder sitt jack i pannan till en slags "tyck synd om mej jag klarar INGENTING manöver"

Ni då ? Lever ni ?

Tjuss

Tyck Till.
Postat av: Johanna

hahaha om jag ropar bajs smörjer du min lilla bompa också då? hahahah

2010-01-20 @ 17:59:44

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0