Inlägg 685

Jaha då har man tjänat ihop en krona eller två idag med på några timmar. Göttans MOS!
Ligger i sängen nu med datorn i knäet, ska nog inte göra NÅT innan jag ska hämta Midas faktiskt. Eller jo, fan jag ska köra igång o tvätta vid ett men det gör inget jag ÄLSKAR att tvätta faktislt. Det blir rent o luktar gott o ja, att se de tomma korgarna gör inte ont heller =)

Fan jag vill ha fredag, då kommer min älskade lillasyster Sara o hennes lilla busfrö Moa hit o stannar hela helgen. På kvällen blir det lite tjejkväll med ett par kompisar till med god mat o ett par glas vitt, det behöver jag o även nog min syster behöver det nog absolut, kan göra henne gott =)
Sen ska jag bara skämma bort henne med god mat o nybakt bröd, hon ska få ta långa bad o bara göra inget och ja, sånt man gör för sin lillasyster och sen självklart ta han om mosters Lilla MoaFiaLotta såklart så mamma får sej ett normalt lungt break ♥

Lillasyster Sara o undrbara Moa

Men ja, nu ska jag läsa lite bloggar sen samla ihop o dra ner mot tvättstugan jag är OVANLIGT pigg idag faktiskt o den massagen mamma gav mej har fan gett BRA resultat så efter några fler såna så kommer jag nog vara i bättre shape, jag som trodde min rygg var dömd att ja, misslyckas ?


Hajj

Tyck Till.
Postat av: Johanna

Kan inte jag också få flytta in hos dig en helg eller så. Jag vill ha nybakt varje dag. Helkroppsmassage,goa drinkar,mycket skratt och jäkligt lite verkstad. Går det att ordna??!!

Hoppas ni får en göra mysig helg. Kom gärna å hälsa på mig jag sitter på jobbet hele helgen =( AJa men pengar i pungen blir det ju.

Kram

2010-01-20 @ 17:58:36

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0