Inlägg 686

Men hellu. Ja, jag jobbar nu men drar in ett ilägg emellan det finns det ju alltid tid för.
SÅ hur har ni det, ni alla som läser emn aldrig aldrig kommenterar o då har tom JAG blivit bättre på att kommentera, typ lite ?
Ajja, ni behöver inget skriva jag vet att ni finns där ;-)

Somnade typ tolv igår vaknade sju imorses och har känt mej utvilad för en ggns skull vilket inte händer sådär suerofta av nån anledning, sen att anledningen är att jag kanske somnar mitt i natten det vet vi inte.

M har nyss badat o gör sig klar för jobbet vilket bara betyder EN sak, TVn är MIN hela kvällen för första ggn på en heel vecka o det mina vänner betyder en heldel här hos oss, vem har TVn, vem flippar mellan kanalerna, får jag SE filmen på 3an ikväll eller är det nån match mellan länder man aldrig hört talas om på tv4 sport? Stora frågor som jag nu får svar på, jag skiter i matchen för tvn är MIN!

Mjaha, det var det jag hade idag tror jag. Eller ialf för nu, ska iväg o hämta ett paket innan jag går till dagis. Men, det är en liten hemlis ;-)

Poss


Tyck Till.
Postat av: finaste

Nu står mina allra första brytbröd o jäser :D

2010-01-20 @ 12:49:33
Postat av: "Katten"

Jag läser din blogg, men är sämst på o kommentera! :)

Usch för sport på tv :(

2010-01-20 @ 12:50:44
Postat av: Johanna

Amen får la be om ursäkt dådå för att jag e såååå jävla dålig på att kommentera men vafaaan hinner inte alltid ju. Men jag ska ta mig i kragen,lovar =)

Säg mig vad e det i paketet??? NYFIKEN!!! Du fick ju värsta scoopet av mig förrut ju så dela med dig quinna haha.

Kössa

2010-01-20 @ 17:54:04
Postat av: Anonym

Finaste: Åååh men vad stolt o glad jag blir, hoppas dom blev lyckade =) Get back to me on that!



Katten: Aaw vad gullig du är Katt. Ialf bra att du är här o läser =)



Johanna: Men döh de e la lungt eller vafaaäen :-D

Och det var lite kläder o två prydnadskuddfodral i paketet =)

2010-01-20 @ 19:19:40
Postat av: finaste

De blev asbra! Jag o sambon moffade i oss en drös :D

2010-01-21 @ 10:30:38

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0