Inlägg 687

Herre vilken eftermiddag. Planen var STAN,Åhlens, McDonken med alla barnen o vad jag vet har jag tre. Två skulle Midas hämtas på dagis så jag planerar in att vi tar bussen direkt efter han svingats upp från dagis men ett barn fattades o jag kände hur jag började svettas lite för detta slår ALDRIG fel, varje ggn man ska iväg på nåt så fattas alltid ETT barn. Ja inte den lille för han är ju kardborre på mej men nån av de stora. Nummer 1 fick ge sej ut på jakt efter nr 2 som tyckte att nr 2 kunde fasen ta sej hem själv, ser jag ut som nån slags SPÅRHUND mamma, GÖR JAG DET ?
- men hämta honom så går vi på McDonken?
- Okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej följt av ljudlig suck..

Han hittades o bussresan ner var givande som vanligt med fjortisar som gapar o trot att dm äger universum eller tanter som luktar av tung tantparfym. I Love it.... :-/

Mja, ialf nu har jag ialf gjort mina första gelenaglar på mej själv o ja, dom blev OK men nu har jag ialf lärt mej vad man INTE ska göra men nu får dom ialf sitta och dom ser ok ut ialf så jag vågar nog ge mej på att göra på andra med, blir nog roligt o lättare att göra på nån annan skulle jag tro.
Anyhoozy tagit ett bad, nu blir det BUS o sen TV, barnen ska i säng om tjaa tjygi minuter.

Vart är min kamera ?

Tjuss

Tyck Till.
Postat av: Johanna

Du glömde att du fick väldigt viktig info under bussresan hahaha Så jäkla nyfiken alltså haha såååå nyfiken.

Tjyss

2010-01-21 @ 13:51:49

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0