Inlägg 688

Jag sov sådär sjukt gott imorses, ni vet sådär gott så man aldrig aldrig vill vakna. Larmet ringde o jag blev lite putt men släpade mej ner o gjorde frukost som vi alla åt, även Midas fast hans mage skvalpade av välling ska han ha som sina bröder så han smällde i sig en macka o en mugg mjölk fast han inte ens GILLAR mjölk annars utan skulle ha bara för Linus o Lukas drack mjölk. Sötfis.

Sprayade mig med BUS igår o vaknade tannad o fresch idag, fan vad gott det känns, så nu har jag snygga naglar, snygg bronze, nymålade tånaglar och rakade ben. Fufan vad bra!
Ibland kan man glömma sånt när man rultar omkring hemma i sina sheperdtofflor o joggingbraller med småkids o eftersom jag jbbar hemifrån så är det kanske lätt att tänka -Äh, jag fixar sånt en annan dag.
Men ja anyhoo så känns jag extra fresch nu, lite som en nästan mogen persika!

Jag fick ju lite grejjer i paketet igår, en skjortklänning i svart, leggings 2 par svarta o mörkgrå, kuddfodral till kuddarna i soffan o en klännin som var för liten men den får mamma. Marre tyckte hon såg gravid ut så hon hoppade den men tur man har mami som gärna tar över.

Nu har Midas lagt en härlig morgonpresent till mig så ja, Ive got work to do...

Jag har nya kort i kameran men var, ÄR DEN ???

Tyck Till.
Postat av: Johanna

Kul för mig då att behöva se ut som ett ras när vi träffas nu när du hottat till dig = )

Hur måga hyvlar gick det åt denna gång hahaha

kram kram

2010-01-21 @ 13:48:59

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0