Inlägg 689

Jag har städat idag, som fäen. Eller ah lagom mycket. Och jag möblerade om i pojkarnas rum o Midas han hjälpte till, genom att sitta mitt i vägen hela tiden o smula ner golvet som jag nyss dammsugit med Mariekex, det räcker inte med smulorna som blir när man normalt äter ett kex tycker Midas nej nej här ska det brytas AV bitar och KROSSAS mot golvet....Sen satte jag honom i Linus säng och det firades med att vända upp ner på muggen så allt vatten rann ut, tja där fick jag tji för att jag inte orkade diska ur "inte spilla" muggen, karma is a biatch. Skitunge ♥

Under fejden med möblerna gick min fuck-youfingernagel AV så den får jag fixa sen, när jag orkar för det ser roligt, fult, lustigt, konstigt ut med nio snygga vita naglar och sen, en fjuttig i mitten av ena handen som liksom är lite skral o dann...

Mina killar har badat, alla barnen har badat idag dom ska vara helgfina, killarna drar till sin far o co imorgon eller mer jag åker med dom på bussen, dom blir mötta av nån ur familjen där o jag behöver inte ens kliva av bussen för den går hemåt igen, 4 minuter efter jag vinkat av dom så drar jag o Midas hem till stan o här väntar syster med dotter.

Nu ska jag mysa en kvart med mina stora killar innen dom ska läggas, dom fick vara uppe en stund extra idag. Och som toppen av deras "straff" dom fått efter otaliga dumheter o rackartyg fick dom ett glas cola och en chokladbit. Gud jag är så pedagogisk o bestämt o hela skiten. Eller ja, curlingförälder på ren svenska haha!


Tjyss

Tyck Till.
Postat av: finaste

Hoppas man får se bilder på dina mästerverk snart, naglarna alltså ;)

2010-01-21 @ 23:24:41

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0