Inlägg 690

Om tre minuter fyller han år.
Mannen i mitt liv.

För det är han, trots sina brister o sin ironiska humor så är han mannen i mitt liv.
Vi har ups, vi har downs o gudarna ska veta att det har vart massor med downs förra året men nu är det nytt år nya tag o trots allt har han mitt hjärta i sina händer men det har tagit tid, tårar, känslor, sorger o glädje för att jag ska förstå det, så Grattis på din dag =)

Och bara så du vet, jag älskar dig fast du ljuger när du säger varje da att min rumpa har blivit mindre ;-)



Amor Vincit Omnia

Tyck Till.
Postat av: Johanna

Nawww säger han det,gu ga gulligt. Men får nog faktikst hålla med honom att din rompa en pörfekt =)

Krma kram

2010-01-22 @ 16:12:34
Postat av: Johanna

Grattis till M!!!!!

hihi glömde in förra inlägget ju,sorry =(

2010-01-22 @ 16:14:08
Postat av: Johanna

Grattis till M!!!!!

hihi glömde in förra inlägget ju,sorry =(

2010-01-22 @ 16:14:15

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0