Inlägg 691

Jag jobbar nu, fram till 12 men jag måste ju skriva nåt litet.
Idag blir det fulle rulle efter jag jobbat klart, då ska det packas o värmas mat, pojkarna kommer hem runt halv två, jag hämtar Midas ett idag, då ska vi äta sen går bussen till VBG tio i tre så det är liksom full rulle. Men jag får andas när jag sitter på bussen pojkarna uppför sej ganska bra på bussar GANSKA bra inte perfekt ;-)

Ja, det var väl det ? Och jag ska ta kort på mina naglar, och syrrans som jag ska göra ikväll eller imorgon men jag måste hitta min kamera, VAR är den ?
Blir att gå bärsärkargång i hemmet sen, den måste fram.

Jo Lnus tappade sin andra tand imorses när han åt sin fralla o ja, tanden hade nog hamnat i magen o Linus vart knäckt, hur ska han NU få sin peng? VE O FASA o tårar bbblade upp i hans ögon me då var storebror snabb med att säga
-Men du, Linus tandfén ser ju att din tand e borta o att du blöder lite, hon antecknar nog det så oroa dig inte du kommer få en peng.
Dom orden lugnade Linus lite ialf =)

Ha en FAB dag!!

Tyck Till.
Postat av: Johanna

Mindre roligt blir det som sagt när tanden biter honom i rompen när den ska ut hahahah

2010-01-22 @ 16:10:44

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0