Inlägg 693

Hej på er o ja, sorry för mitt lilla bloggbreak men jag har faktiskt inte haft tid, eller så mycket lust. Helgen har vart mysig med lillasyster o Moa o lilla valpKira men vi har kollat film, myst, vart på ICA, skrattat, pratat o bara vart så ja jag är nöjd :-)

Idag var en vanlig söndag, vi åt middag innan Sara o Moa for hem sen gick dagen o pojkarna kom hem jag har saknat dom massor!
Det har vart full rulle på Midas o han pratar mer o mer o sätter ihop två tre ord ibland vilket är väldigt roligt, vi tränar på vart kroppsdelar sitter o det allra roligaste han vet är att peka var noppen sitter o berättar att det kissar man med, eller ah han säger mer: Dää e noppen tissa. Haha!
Idag kom han till mig med hemtelefonen o sa: Mamma mommo o gav mej telefonen så ja vi fick ringa mormor o vad glad han blev, han tjöt i telefonen :Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej mommo!!!!
Sen skvallrade han lite o skrattade, sen suckade han o sa allvarligt :hejjå mommo. Sötsaken min

Veckan blir rätt lugn, lite jobb ett par dagar, betala bills o storhandla mat typ men annars inget stööre men allt kan ändra sig.

Ska försöka få lite sömn nu, två koppar kaffe innan läggdags är inte smart, och att sova en timme mellan 19-20 är väl sisådär smart, får vila en stund imorgon när barn e i skola o på dagis.

BTW gjorde jag syrrans naglar o helvete vad nöjd jag blev, som FAN bra blev dom o jag kan säga att jag anske tom kommer göra en karriär på det bara jag frå träna mer bilder får ni inte för jag har förlagt min kamera...
Suck.

Gnatt o tjyss

Tyck Till.
Postat av: Johanna

hahah jag kan se honom framför mig där han står och skrattar åt noppen haha. Han är verligen i en härlig ålder nu,händer så mycket på kort tid.

Tror säkert att du e en klippa på det där med naglar och grejer du brukar ju lixom reda upp det mesta.

Kössa i massor

2010-01-25 @ 16:49:50

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0