Inlägg 694

Nu har jag börjat göra naglar på allvar (använder GELE) och jag tar 150 kr för en uppsättning.

Jag har både naturella och franska tippar.

Tyvärr finns det inga bilder på de jag gjorde på syrran men dom blev så SJUKT bra o jag kan inte bli mer nöjd, inte hon heller. Hon fick naturella tippar med turkosblått glitter i tippen och dom ser ut såhär



(som mina naglar på bilden i den färgen på tipparna)

Ja, bor ni i närheten o vill ge mig en chans, jag menar det är inga PENGAR o jag vet vad jag gör så hör av er

[email protected]

Tyck Till.
Postat av: Lina

JAG VILL !!!!!

2010-01-26 @ 11:33:08
URL: http://yiyah.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0