Inlägg 696

Inatt när jag inte kunde sova gjorde jag mina egna naglar, såhär blev dom


Blev sådär nöjd, kan alltid bli bättre o det blir det med mer träning =)
Ikväll kommer en tjej från Edet hit o ska göra fransk manikyr inför hennes arbetsintervju för HM på torsdag, som jag önskar henne all lycka till =)
På torsdag har jag med en tjej kom kommer så ja, nu är bollen i rullning!

Middagen är avklarad, jag har jobbat på förmiddagensen gck jag till Johanna innan jag skulle hämta Midisen sen har det bara rullat på och jag mår bra i själen ♥

Ska bada Midisen nu vi hörs kanske senare, bilder på naglarna kommer sen mina stackars tjejjer som kommer hit får ta med egen kamera för min är tamigtusan försvunnen fullständigt...

 

Tjyss på er


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0