Inlägg 699

Men blir jag SJUK inne på denna sidan eller, ja jag känner fan att jag får FEBER


www.manoloblahnikshoesale.com



Kolla priserna, ser jag fel eller ?

Ja, det är bara att börja spara lite Terez, inget me att bråka om ett par Louboutins ska du fan ha innan året är slut...


Har nog aldrig velat ha nånting mer, än domhär... Man kan tro att det är skapat av Änglar
eller hur ?
Under tusenlappen med, jävla skillad från typ 3500 dom kostar annars, värt eller värt?

Tyck Till.
Postat av: novalie

ganska ovärt om man inte använder såna skor ofta, men brukar man gå runt i klackar så är det ju lätt värt ..

Men det känns väl lite opraktiskt med såna skor när du har ett litet barn att springa efter hehe fast till fest funkar det ju men då är ju frågan om man vill lägga en sån summa på skor man använder så sällan ..

2010-01-27 @ 16:06:50
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: miggs

Ja, jag lär ju inte ha dom när #jag springer" efter Midas eller går till dagis, det förstår väl vem som helst :-/.

Men jag har drömt om ett

par såna skor i flera år och jag kan få ett för en tusenlapp istället 3500 så tycker jag det är värt pengarna, plus att såna skor har du ju i Åratal om du är rädd om dom...

2010-01-29 @ 09:07:11

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0