Inlägg 701

Jag kommer inte blogga mer på ett litet tag.

För börjar jag skriva nu kommer jag inte kunna sluta, men hoppas ni som läser kommer tillbaka när jag börjar skriva igen, men just nu har jag annat i mitt liv att fokusera på som jag behöver all energi till o tro mig jag har inte mycket av den kvar.

Jag är en idiot, en blind jävla idiot o nu gäller det att brja om på steg ett, ensam.
Är det nåt jag vet att jag klarar så är det att fixa saker ensam, jag måste bara hitta rätt väg först.

Sen har jag min energikälla i mina älskade ungar o mina få men väldigt fantastiska vänner. ♥ .

Kram

 

 

- Im gonna find it, whatever it is, Im gonna find it -




Tyck Till.
Postat av: finaste

Men vännen vad har hänt? =/

Jag kommer iallafall läsa vidare här! Hoppas på mer korta o snabba recept, ska baka mer brytbröd i helgen ;)



Styrkekram till dig!

2010-01-30 @ 08:29:58
Postat av: Johanna

Du vet var jag finns om du behöver nått kan va precis vad som hellst. Du vet att jag stället upp till 100%. Fan tösami va jag e ledsen för din skull. Och förresten så är DU INGEN IDIOT!!!!!



Många kramar

2010-01-30 @ 11:38:06
Postat av: miggs

Finaste:'

Nah, inget jag tar upp här, men tack o kram till dej



Johanna: Du jag vettefan vad jag är just nu. Tom är dett bra ord.

Kram min vän

2010-01-30 @ 11:59:47
Postat av: vintageRetroPrinsessa



Määääääää :S



Jag väntar troget för du vet att jag läser :)'

Massa kramar och kääärlek till dig.

2010-02-03 @ 18:51:17
URL: http://bambii.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0