Inlägg 701

Tänk att man skulle behöva FYLLA ÅR för att karln man bor med skulle gå med på att käka Thai... Jag har tjatat i måånader om thai mat men det blir alltid Nej. Kort o koncist. Nej.
Och faktiskt är det inte ofta han säger nej, inte till mig ialf för jag brukar få som jag vill efter en stunds tjet o gnat men aldrig vad gäller thaimaten.

-Mäh vi kan väl ta thai då ,snälla?
-Nej.
-Määh åååaaah vafööör?
-Nej.
-Määäaaaahhhh vafaaaaaan EN gång bara EN gång snällaaaaaaaaaaaaaa?
-Nej.
-Fan vad dum du är nu, jag menar EN gn, man får fan offra sig asså, det bara är så. Söta?
-Nej.
*Terez går iväg arg som ett bi o mumlar arga ord sen ropar tillbaka*
-Men snääääääääääääääääääääääääääääääääääääällaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa??
-Nej.



Jaja, men idag är det min dag så ja tydligen ville han göra mig glad eller så orkar han inte med mitt gnäll haha!

Hoppas ni har en bra dag, efter middaen (vad de nu blir) serveras äkta mjuk vaniljglass och nougatsås hos oss =)

Tjyss'

Juste, jag gjorde naglar på Anki igår

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0