Inkägg 970

Vaknade pigg o utvilad runt tio, låg o drog mej o pratade o skrattade med mamma, även om hon har sjukt ont så har hon ialf humorn kvar :-)

Ska hjälpa henne att packa upp lite lådor,sen går jag o pojkarna ner till Apelviken (400 meter till havet) o badar, gassar o fiskar krabbor.
På vägen hem tänkte jag att vi skulle stanna o käka glass här :



Nepp nu jaalar mor nerifrån så bäst att pallra sej ner, ha en fantastisk dag!!

Heppåre ^^



(Jag saknar min go)

Tyck Till.
Postat av: vintageRetroPrinsess



kIKAR IN och önskar en kanon sommar :)

Här är det full rulle hela dagarna förutom i dag då solen lyse med sin frånvaro :)



Kram

2010-07-21 @ 15:39:46
URL: http://bambii.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0