Inläg 966

I detta nu står min lillasyster i köket o diskar efter en hejdundrande tacomiddag vi alla högg in i som svältande biaffrabarn för ett par timmar sen.
Igår vattnade hon blommor, dammsög o rensade avloppet i badrummet.

Det är nästan som att ha en uppiskad karl i hemmet som bara fixar allting sådär göörbra.Men bara nästan.

Jag har för ca en halvtimme sen haft sjukt goa skratt åt folks rena jävla dumhet, alltså det är totalt PANT liksom.
Man skakar på skallen o tänker: Avlivning på den snart eller?

Nu ska jag läsa bloggar medans min syster torkar av bordo bänkar i köket :-)

Nu sa jag i förbifarten : Lite kaffe snart eller?
Få la se om bryggaren börjar puttra snart, jag sätter en tia på JA ;-)




Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0