Inlägg 946

De gick kanonbra idag =)
Det var över förväntan o vi hade väldigt trevligt allihopa, fick även hejjat på min bror Robban en snabb med och hans dotter Emelie :-P
Efter dom åkte fick jag ryck o ville int till stan o fick med mej Becka, o vi har fan borta i fleera timmar. Vi har shoppat lite o kollat runt, fikat, ätit på Cactus.. typ ja.

När vi kom hem möttes vi av Christina o Nellie som ska sova här inatt så jag köpte en flaska med bubbel till mej o Christina som vi ska smutta på ikväll medans vi går igen typ 4 år av LIVET som är den tiden vi inte har setts så det lär bli en lång natt av tjejsnack o mys med bubbeljordgubbsvin o levande ljus =)

Så nu sa jag snart ta en dusch o ja, sen kör vi på mys ♥

Hoppas ni har en fin kväll. Puss på er


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0